• Ladekort
  • Kunnskapssenter
  • Kundestøtte
  • Ladekort

Usbl inngår avtale med NewMotion om unike ladeløsninger for borettslag, sameier og privatpersoner

Oslo, 8 July 2020 - Usbl og Shell eide New Motion, har inngått en eksklusiv avtale om levering av ladeløsninger for elbil til borettslag, sameier og privatpersoner. Dette betyr en enklere og rimeligere installasjon og drift av ladeløsninger der folk bor, samt en fordel for alle medlemmer av Usbl med rimeligere priser på både elbillader samt lading ved alle NewMotions ladepunkter i Europa.

Fremtidsrettet løsning

Den nye løsningen gir både gunstige innkjøpsbetingelser av infrastruktur og ladepunkter. NewMotion har fremtidsrettede ladeløsninger som egner seg for alt fra større felles garasjeanlegg til installasjoner i en enkeltstående husstand. I tillegg inneholder løsningen en rekke automatiske tjenester, som automatisk avstemming for brukere, administrasjonsverktøy, egen administrasjonsside samt døgnåpen kundeservice for borettslag ogsameier.

Medlemsfordeler

Ordningen gir brukeren tilgang til Europas ledende ladenettverk, og Usbl’s medlemmer får i tillegg bonus hver gang de lader på et av ladepunktene i Norge eller Europa, samt rabatter ved kjøp av elbilladere.

Europas ledende ladetilbyder

NewMotion er per i dag den ledende tilbyderen av ladeløsninger i Europa, og tilbyr alt fra hurtigladenettverk i hele Europa, til installasjon, ladepunkter og tjenester for borettslag,sameier og privatpersoner. NewMotion har levert ladeløsninger i 10 år og tilbyr blant bransjens beste verktøy og plattformer for administrasjon, kostnadskontroll og betalingsløsninger for borettslag og sameier.

Sammen med NewMotion kan vi nå tilby unike og komplette løsninger for lading av elbiler for våre kunder, og dette har vi ventet på. I tillegg gir det våre medlemmer en tydelig medlemsfordel både når de skal ha ny elbillader og når de er på farten, sier administrerende direktør i Usbl, Johan Bruun.

Vi er svært fornøyd med denne avtalen med Usbl”, sier Melanie Lane, Administrerende Direktør i New Motion. “New Motion ekspanderer raskt i Norge, og denne avtalen markerer en solid tilstedeværelse i det norske markedet. Sammen har nå Usbl og New Motion muligheten til å tilby unike ladeløsninger til usbl medlems medlemmer og borettslag, enten det er hjemme eller på veien.